wtorek, 2 września 2014

The best of August 2014

Witajcie! :)

Minął kolejny miesiąc, a więc czeka nas kolejne podsumowanie :)
Sierpień dla wielu był miesiącem wakacyjnym , natomiast dla mnie był wyjątkowo pracowity. Dlatego jak Wy teraz będzie czytać ten post to ja już będę w drodze na moje wyczekane wakacje :)

Co mnie urzekło w sierpniu?
Przede wszystkim kolejna część z czarnej serii Camilli Lackberg czyli Kamierniarz.
Kryminał tak mnie wciągnął, że przeczytanie tej książki zajęło mi trzy dni. A i tak musiałam się starać, żeby nie przeczytać całej pierwszego dnia ;) jeśli lubicie rozwiązywać mroczne zagadki, szczerze polecam!




Następne kolejne miejsce, które możemy polecić w Poznaniu to restauracja Pappavero.
Byłam tam na razie tylko raz ale na pewno to powtórzę :)
Skusiłam się na przystawkę i danie główne. Na początek zamówiłam krem z grillowanej papryki i jabłek z sałatką z cukinii. Brzmi obłędnie a smakuje jeszcze lepiej! :) Porcja była naprawdę spora, i gdyby nie to że zamówiłam wcześniej danie główne, sama zupa by mi wystarczyła. Wybór dania głównego padł na kurczaka po prowansalsku z warzywnymi pappardelle, opiekanymi ziemniakami i sosem żurawinowo-rozmarynowym. Natomiast moja osoba towarzysząca skusiła się na befsztyk z polędwicy wołowej z sosem z borowików, podawana z ziemniakami i warzywami - i powiem Wam, że to był bardzo dobry wybór. Mięso soczyste, sos wyborny, z dużą ilością borowików. Warte swojej ceny :)

Chciałabym Wam polecić jeszcze jedno miejsce. Przeważnie w centrach handlowych możemy spotkać typowe sieciówki jak Pizza Hut, Sphinx czy McDonald's. Dlatego byłam zaskoczona gdy trafiłam do Altany Wąsowo w centrum handlowym Malta. Karta jest dość wąska, ale uważam że to duża zaleta.
W karcie do wyboru są z cztery sałatki, z kilka przystawek, 2-3 makarony. Największa pozycja to pierogi, które są atutem tej restauracji. Mogę szczerze polecić sałatkę z grillowanym kurczakiem oraz wszystkie pierogi z karty ;) Teraz gdy jestem na zakupach w Malcie, zawsze wybieram to miejsce :)






W sierpniu udało mi się również obejrzeć serial, który mogę szczerze polecić! Pierwszy raz trafiłam na niego przez przypadek, to był już drugi odcinek i tak mnie wciągnął,  że postanowiłam obejrzeć cały sezon.
To serial Detektyw - True Detective.  Główne role odgrywa Matthew McConaughey oraz Woody Harellson. Sezon to tylko 8 odcinków, dlatego w ciągu trzech wieczorów cały serial miałam już za sobą.
Dwaj detektywi, pracują nad sprawą dziwnych morderstw które maja miejsce w Luizjanie w połowie lat 90. Po kilkunastu latach od zamknięcia sprawy, dowiadują się o kolejnym morderstwie i starają się znaleźć morderce na własną rękę. Gra aktorów fenomenalna, historia wciągająca i niesamowita muzyka, przede wszystkim piosenka z intro The Handsome Family - Far From Any Road.








A teraz kochani, wyruszam już na wakacje  :)
Do usłyszenia! :)





Brak komentarzy: