sobota, 1 listopada 2014

The best of October 2014



Witajcie! :)

Lubicie jesień? Ja uwielbiam, i przyznaję się szczerze że lubię tę porę roku bardziej niż wiosnę ;)
Dlatego październik minął mi bardzo przyjemnie i szybko:)
Oto moje najlepsze momenty w mijającym miesiącu:


Przyjemny seans

Kolejny powód za który uwielbiam jesień to wiele premier świetnych filmów.
Ja upatrzyłam sobie dwie pozycje: Zaginiona Dziewczyna (Gone Girl) oraz Bogowie.

Na pewno każdy z Was słyszał o filmie Bogowie, dlatego nie będę go opisywać.
Napisze za to kilka słów o pierwszym filmie. To kolejny film,  genialnego reżysera Davida Finchera.
Amy i Nick, to małżeństwo które przeżywa kryzys. W dniu ich kolejnej rocznicy, Amy znika a jej mąż zostaje głównym podejrzanym. W roli głównej Ben Affleck. Polecam!  :)







Planowanie kolejnych wakacji
Jesienne, długie wieczory sprzyjają planowaniu i rozmyślaniu o kolejnych wakacjach :)
Uwielbiam planować podróże, szukać ciekawych miejsc, tanich połączeń lotniczych,  dlatego już w październiku zaczęłam rozmyślać o wakacjach :)
Dlaczego tak wcześnie? Dzięki temu, że wcześniej zaplanujecie swoją podróż, możecie sporo zaoszczędzić, przede wszystkich na bilecie lotniczym czy hotelach.




Ciekawe miejsce

W tym miesiącu chcemy polecić Wam kolejne miejsce, warte odwiedzenia :)
Będzie to kawiarnia/pijalnia czekolady - Cacao Republika, znajdująca się przy jednej z uliczek Starego Rynku w Poznaniu.





Do Cacao wybieram się wtedy kiedy mam ochotę napić się gorącej czekolady. Uważajcie na czekoladę  z chilli, jest mocno pikantna i nie da się jej wypić za dużo ;)
W Cacao jest też stosunkowo mało miejsc, i wieczorem ciężko znaleźć coś wolnego. Warto wybrać się tam popołudniu.


A teraz witamy listopad! :)





Brak komentarzy: